May 29, 2014

МОНГОЛ ЖУУЛЧИН ХӨВСГӨЛ АЙМАГТ


Мөрөн хотын онгоцны буудал YEAH "Би ирлээ !!!"


Хөвсгөл далай жуулчны баазын тогооч надад цуйван хийж өглөө


Далай дотор биш ч гэсэн усан онгоцон дээр суув


Юу байна даа Монголчууд аа ?


Хөвсгөлийн цорын ганц кофе шоп болох Vally


Мөрөн хотын Жаргалан ресторан "Махны цуглуулга"-аараа алдартай


Сарлагын ноосоор хийсэн энэ хувцас ноолуурыг хол хаяна л гэнэ шүү


Facebook найз маань, "Хөгжлийн шийдэл" ТББ гүйцэтгэх захирал


Миний хоноглосон газар


Хөвсгөлөөс Улаанбаатар ороход 186 км товчилдог гүүр


Сэлэнгэ мөрний хөвөөнд өө ....


Мөрөн хот тоглолтоор тасрана гэж үгүй


Хамт кино үзсэн багачууд


2 хүүхдийн билет нэг том хүний билет болно


Зохиолчид номоо солилцлоо ХАХА


Гаднаас нь харахад ийм ч ....


Дотор нь орвол янзтай


Мөрөнгийн хүнсний зах дээр



Өсөннэмэх зоогийн газрын таван цулын шөл


Vally CoffeeShop-д тухласан минь




 4 урилга Хөвсгөл далайгаас




 Хөвсгөл далайн эрэг дээр хийж уусан Pour Over Coffee


Миний авсан надад таалагдсан зурагнууд


 Миний авсан надад таалагдсан зурагнууд


 Миний авсан надад таалагдсан зурагнууд


Тосонцэнгэл сум "Хүнсний дэлгүүр"


Мөрөн хотын төв талбай


 Аялал жуулчлалын тулгуур төв


Хийморийн овоон дээрээс


Дэлгэрмөрөн гол


Jacktour Хөвсгөл аймагт


Bataa's Guest House


Онгоцны буудал явах зам


Мөрөнгийн ирээдүй ...

1 comment:

Unknown said...

Зургийг бас л мэдрэмжтэй авч байгаа юм шүү та