Jun 3, 2014

Салхи Дамбий



Ооё нээх ингэдгийн тээ ? Би бол Strong Woman, би бол фитнест явдаг, би ер нь л мангарр биеэ даацан, би найзуудтайгаа вино ууж суудаг, бидэнд instagram байдаг, бидэнд найз залуу хэрэггүй, бид бол эрх чөлөө, бид бол шувуухай, ер нь л бид бол …

Honey … Bbe ^^^ Ma ohiduud …

Би гэхдээ хэлэх үү ? 25 орчим болоод түүнээс хойш насныхан найз залуугүй яваад байгаа бол “Санаа суусных” … Одоо үерхэнэ гэж юу байдгийн “Суух хүнтэйгээ л нэгмөсөн…” ООЁ тийм юу байдгийн ? Шууд л суучина айн ? Тэрийг чи мэдлээ юу ? Тэгвэл зурхайч нар юу хийхийн ? 10 жилийнхээ “Салхи Дамбий”-тай суугаагүй л бол дахиад л “Гунигт” хайрын тоглоом эхлэнэ ээ л гэсэн үг, тэрнээс зугтаагаад байвал тэгээд хамаг хайрын үгээ хэдэн найз охидууддаа хэлээд явж байхаас өөр ямар ч арга байхгүй … 

Явж явж Салхи Дамбийтайгаа суусан нөхдүүд л мангар жаргалтай амьдраад байх шиг байгаан. 10 жилээсээ эхлээд хэрэлдэж уралцаад, муудаж салаад, нийлж уйлаад бүх юмаа үзцэн, хамгийн хоншоортой нь тэр бүхний ард гараад гэр бүлээ зохиож чадсан, санаа нь Сабак биш Заяц байхдаа нэг нэгнээ үнэн сэтгэлээсээ хайрлаж орхисон, Салхи Дамбий мандтугай !!! 

Одоо ингий охидууд аа, жаахан илэн далангүй байцгаая. Бид бүгд л бие биедээ хэрэгтэй нь үнэн. Хэн ч та нарын эрх чөлөөт байдлыг булааж “Эмэгтэй хүн бол …” энэ тэр гэж шүүмжлэх гээгүй байна. Зарим нэг нь бүр та нарт таалагдахын тулд албаар нарийхөн өмд өмсөж үсээ бас ургуулж байна, ингэсээр байгаад шинэ үеийн залуусын минь бэлгийн чиг хандлага өөрчлөгдөж орхивол хэн хариуцлага хүлээхийн ? Юугаа дэрлэж чи унтахын ? 

Заза болий охидуудын хэрэгт хошуу дүрснээрээ би заавал буруутаж таарна. Strong нь зан нь хөдлөвөл намайг ер нь яаж ч мэднэ.  Болзоонд бол би бүр алуулах байх. Шууд мангарр Strong Woman гарч ирснээ авсан цуйвангаа хувааж төлнө энэ тэр гэж уурлаад л, хараат бус байдлаа мэдрүүлээд л, намайг “Болзоо”-ндоо ганц цуйван аваад өгчихөж чаддаггүй ядруухан эр хүний дүрд тоглуулаад л, тэгснээ “Буруу хооллодог гүзээлэх шинжтэй” энэ тэрээр нь гоочлоод л, “Эрүүл амьдрал” лекц уншаад л, бүтэн сайн өдөр болгон болгон Богд ууланд явахыг зөвлөөд л, мастерын ажлынхаа талаар яриад л, мэргэжил боловсрол хичнээн чухал болохыг сурталчлаад л, завгүй эрч хүчтэй амьдралыг санал болгоод л, юун нөгөө Date мэйт, жинхэнэ өөрийгөө “Мэдрээд л” орцныхоо үүдэн дээр хэсэг сууна биз дээ энэ чинь ? Сая би юунд яваад ирэв ? Уул нь би мангарр энгийн зүгээр ганц таваг цуйван л идий гээ биз дээ ? Хоносон дээр нь цай хийгээд өгвөл аягүй бол “Ходоод”-ны сургалтанд суух байх даа …

Хар шөнөөр lol … Инээе гэж бичсэн пост шүү эд эсээ үхүүлж болохгүй шүү


Ч.Ганжавхлан

No comments: