Jul 11, 2009

Би

Би:Такси хүүе такси !!! , Вудаокоу явъя.
Жолооч:Чи Солонгос уу ??
Би:Үгүй ээ , Хнн ...

Хэсэг хугацааны дараа
Жолооч:Чи тэгвэл Япон уу ??
Би:Үгүй ээ , би Монгол
Жолооч:Аан би чамайг гадаад хүн юм байх гэж бодсон юм
Би:Үгүй ээ ах аа , танай тэр өвөр түрийдээ ордог Монгол чинь биш. БНМАУ ок ?? Яагаав нөгөө бүр тусгаар тогноцон.
Жолооч:Харин тэгээд яагаав манай Монгол улс ??
(Өө заза энэ яг гажиг)
Би:Та хөөе !!! Шийгуа дундуур нь зүсч үзсэн биз дээ ?? Тэгэхээр дундуураа 2 салдаг аа даа ?? Яг тэрэн шиг манайх танайх хоёр чинь хоёр салангид улс , ойлгосон уу ?? Хүн үгүй гээд байхад чинь ирж наалдах гээд байдаг гажиг өвгөн бэ яасан
Жолооч:Аан ойлгосон,ойлгосон.Бидний өвөг эцэг Чингис хаан , Хубилай хааны минь байгуулсан Монгол улс дундуураа салцан юм байж л дээ.Энэ зөнөг толгойг уу ??
(Үү лала !!!! энэ бүр гоц гажиг,нээрээ бүр яг ойлгочиж.Эд нар яг ингэдэг байхгүй юу , одоо цааш нь юу гэх бол , Чингис хаан бол манайх та нар бол Хятадын 56 бичил ястнуудын нэг нь , тэгээд дээр нь юу билээ ?? Аан тийн нөгөө уул нь Монгол яг Хятадынх байжийсан чинь Хятадыг дотооддоо үймээн самуунтай завгүй байхад нь Орос Японтой хуйвалдаж байгаад “Хап!!!” гээд булаагаад авцан билүү ??
Би:Та нар яадгийн өдөржингөө бөглөөн дунд машин барихаар жаахан уйдаад байдаг юм шиг байгаан тээ ??? Хөөш , тээ гэснээс би таньд нэг маш чухал нууц задалчих уу ?? Энэ уул нь бүр улсын нууц л даа , таныг BATMAN болохоор нь зөвхөн таньд л хэлж байгаан.Худлаа гэвэл миний хөмсгийг хар , би майр чухал юм ярихаараа миний хөмсөг нөгөө жорлонд заримдаа цэвэрлэгч авгай нар шалны модоо дээш нь босгоод тавьцан байдаг ш дээ ?? Тэрэн шиг босчихдог юм.Тэгэхээр хичнээн чухал болохыг нь ойлгоцон биз дээ ?? Тэгэхээр наад 2 чихээ дэлдийлгээд айн гээд сонсож бай !!! Айн ?? Миний чих хулгар аа ??? За хулгар байсан ч чангаад барьж байгаад дэлдэн болгоод сонс.Чиний нөгөө яриад байгаа Чингис хаан байна ш дээ.Тэрний чинь онгод олдсон.Олсон хүн нь одоо “Би”. Яг өмнө чинь чухам л ингээд сууж байна. Аймар уу ?? ”Ий”
Гэхдээ энэ нь их учир жанцантай л даа.Яагаав нөгөө Жаки Чан Монголд нэг нууцаар ирээд явсан ш дээ.Яг тэр өдрөөс чинь эхлээд Өмнөговийн цэцэг жимс , уул ус болсон сайхан цөлд гадил хэлбэртэй нэгэн сонин мод ургаж эхэлж гэнэ.Түүнээс хойш яг 241 хоногийн дараа шөнийн гурван цагт !!! , одоо яг намайг Өмнөговиор байгалийн гаж үзэгдлийн судалгаа хийж явахад шүү дээ , гэнэт нөгөө гадил хэлбэртэй модноос чинь учиргүй их гэрэл сацраад л , мигээс арай доогуур за даа нэг соль до 2 өнгөний дундуур л намайг нэрээр минь дууддаг юм даа !!! “Жанцар Жакаа , Жанцар Жакаа ” гээд л ... Би бүр айж орхив ... Бурхан Чапаев минь юу болов гээд яваад очсон Чингис Хаан , Хубилай 2-ын онгон !!!! , бүр яг “онгоноороо” , Ямарав дээ ?? Тэгээд юу болов гэсэн чинь цаад 2 чинь манайх ч танайх ч биш бүр цэвэр Араб цусны хүмүүс юм гэнэ.Бүр Арабын Дарцагнамжил гээд жигтэйхэн их гүзээлзгэнэтэй газар зэрэг мэндэлж.Тэгээд л яахав чааваас 16 нас хүртлээ Арабын хүйтэн мөсөн дээр чинь шороо малтаж өссийн байх.Яахав бодвол Өүлэн эх сүүлд нь Монголоос ирж тэр хоёрт Монгол хэл зааж өгсөн биз.Үгүй ер нь яаг тэгсэн гэсэн.За энэ яахав би угаасаа удахгүй шинжлэх ухаанаар оруулаад баталчихна.За чи нээх над уруу битгий Vita-Apple-ын саванд хийцэн байсан 9-н тосыг ундаа байна гээд хоёр гурав том балгачаад бөөлжих гэж байгаа юм шиг царай гаргаад бай.
Заза хурдал ер нь өөр асуух юм байна уу ?? Айн ??? Монголын “орчин үеийн амьдрал аа ??” Өө муу муу , бид нар яахав дээ тэгээд л , төрөөд л , морь хараад л тэгснээ од хараад л тэгснээ ороод орондоо морь хараад л ... Ер нь тэгээд л байнга л морь хараад л.Тэгснээ тэрийгээ унаад л ... .”Үү үү ” гэж орилоод л.Юум хум зулгаагаад л.Хичээлдээ могойгоор яваад л .... Зурагт харснаа ухаан алдаж унаад л,босч ирж тэрийгээ үнсээд л .....

Аан би юу ??? Би юу л даа , Монголын хамгийн баяных хүүхэд нь , тэгээд л наашаа ирэхгүй юу ?? Хятад гоё орон , гоё хөдөлдөг шаттай тэр нь нээх сонин хөдлөөд л байдаг ерөөсөө зогсохгүй , яг л манай Ерөөтийн гол шиг .... Ер нь та нар жаахан өмхийг эс тооцвол гайгүй хүмүүс , хайрлаж явдаг.Сэтгэлээсээ

Заза ирчлээ баая - өө нээрээ танай жорлон чинь бас гоё шүү баая баая !!!

2 comments:

Anonymous said...

ene yostoi alaad haysan bnshd. yooy baahan ineelee.

Jasper said...

Би их сониоон. Уул нь хэрэгтэй юм яриад байх шиг байгаан. Тэгсэн keyboard дээрээ шүлсээ савируулан байж, нүдээ улайлган байж бүр дүлэн байж инээсээр байгаад дуусчлаа. Юу ч болсон юм бүү мэд.